tirsdag den 27. november 2012

Love Christmas:)

                            Julen, den bedste tid på året..

Hey bloggen... 
- Jeg elsker, elsker, elsker, elsker juletiden:-)
Men sommer er virkelig også noget af det bedste der findes. Jeg elskede den tid i verdens bedste villa, med udsigt ud over bjergene. 
Jeg har hygget mig i nogle dage med julepynt, julemusik, købt ind til konfekt, lavet 124 pebernødder, lavet juledekortion og bare haft det nice! :-) 
Jeg glæder mig sådan, men først skal jeg lige holde fødselsdag for min søde lillesøster her d.29 og min far for en uge siden. 
Men glem nu ikke at det er 1. advent på søndag, det bliver en skøn dag med kamp og gaver. Og så skal jeg være sammen med Agnes til kampen :-)
Skriv til mig eller kontakt mig hvis i kunne tænke jer og købe et julelod for 20 kr. og støtte børnehjælpsdagen og min håndboldklub.
 Ha' det godt søde mennesker... 

Mange julehilsner fra Amalie:)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar