lørdag den 3. november 2012

Smoothie opskrift mm.

                        Smoothie opskrift mm...

Jeg har nu sovet hos Agnes en nat og været der lige indtil de skulle spise. Vi har fået en masse lækker mad, og bare snakket og hygget! Og hun er jo skøn at være sammen med:) 
Men så er der jo lige det at vi har sat hår på hinanden, men fik ikke et billed af det jeg satte på hende:-) Men Agnes har sat det på mig, den til venstre og den til højre har hendes søster sat på hende. 
Den til venstre er er en fransk fletning hvor man fletter over og den anden er en fransk hvor man fletter under. 
Og længere nede er en opskrift på den smoothie vi har lavet, og nu sidder jeg i sofaen og er banke træt. For har kun sovet 6 timer i nat, men i må have en super dag. 
Og i morgen skal jeg sørme op til træning i fitness, det er super fedt! Med både styrke, sjov og en masse andet. 
Vil i ikke være søde og skrive en kommentar, hvad i bedst kan lide af dem og hvis i har læst det! tak!



Opskrift på smoothie:
Jordbær banan smoothie.. 

Ca. 3 store glas;-)
Ingredienser:
1 banan
300 g frosne jordbær
3 dråber sødestof 
2 tsk. vaniljesukker
1 friskpresset appelsin 
½ liter natural yoghurt
½ dl mælk 

1. Find blender mm. frem og put det hele op i, pas på den ikke bliver for sød. Lad vær med at tage det hele af yoghurten i, for ellers bliver det for meget!
Jeg personligt kan ikke lide den så godt, hvis der kommer sødestof i. Men Det er op til dig selv! :-)















Ingen kommentarer:

Send en kommentar