lørdag den 13. oktober 2012

Lørdags Hilsen!

                                        Lørdags hilsen!

Hej! Det er Amalie der skriver en lille "lørdags hilsen". Det plejer at hedde "Fredags hilsen" men. 
I dag fik jeg en super lækker fondue med rødvin, d.v.s. at man stikker oksekød, kylling, champion, cocktailpølser ned i rødvin. Det smager super godt! men det smager så godt at man altid spiser for meget af det:-) Fik kun taget et billed efter som det blev skod kvalitet, ligesom det og det blev efter maden så det ser ikke ligeså lækkert ud som før. 
Endelig fik vi en aften hele familien sammen det er lang tid siden! for vi har så meget på programmet hver uge. Men idag lavede vi både mad sammen og snakkede og hyggede, det var virkelig fedt!:-) 
- Jeg fik tideligere i dag sagt farvel til Agnes, min bedste veninde som også blogger! Det er svært når hun skal være væk i en uge, for hun betyder meget for mig. 
Men senere skal i nok få et billed af mig og Agnes, for det skal man have for at få et godt indtryk af personen! :-)

- Billed 2.- Jeg håber i forstår den, og får jer et lille grin derhjemme! :-)
                                             * Mange knus og kram Amalie!


                                             Neglelakken og tricks! 

Meget fine negle det er ret enkelt! Som du kan se har jeg også prøvet at lave en efter ligning af dem men bare lidt andre farver og jeg brugte tape p.g.a. jeg ikke lige havde den tynde tråd. 
PS. et lille trick det er vis du klipper tapen ud først i de former du vil have og når du sætter dem på så sæt dem på alle neglene først og derefter tager du lakken over. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar