lørdag den 13. oktober 2012

Første indlæg!


                                            OM OS!

Agnes:
 Hej jeg hedder som sagt Agnes Winter, er 12 år gammel. Har en  møg irritirende storesøster som jeg alligevel elsker meget højt. Jeg går til håndbold sammen med hende jeg har denne her blog sammen med, vi er også bedste veninder!<3<3<3 Lige nu har jeg og min mor, far og søster en udvekslingstuderende boende, som vi skal have boende laaang tid endu! Hun hedder Elisabetta og kommer fra Italien, vi kalder hende nu mest bare Eli. Hun går på skole her i Roskilde. Og hun er meget glad for at være her!:-)) det var alt hvad jeg havde at skrive om mig selv - ses snart igen!



Amalie:
Hej, mit navn er "Amalie". Fortrækker at blive kaldt "Malle". Jeg har to søskende både en lille og en store søster og to fantastiske forældre. Jeg har en helt igennem fantastisk hund, som hedder hedder "Bella". Jeg går til agilty med hende for det meste, men med håndbold og venner så har jeg ikke altid tid. Men jeg går utrolig meget op i at træne hende og lære hende nye ting!
Men en af de ting jeg nok går allermest op i er at spille håndbold, men p.g.a. en skade med en brækket albue så har jeg haft pause.
Jeg elsker virkelig også at lave mad, i den frittid jeg nu har. Især svære retter, som udfordre og stress'er det må den også.
Og jeg ææææææælsker farven brodeaux!
Men jeg har lavet blogge før, og intresere mig for bloggere.
-Men jeg tror ikke jeg så meget mere at sige, men ha' go' dag!

Mange knus Malle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar