lørdag den 8. december 2012

Update for ugen der er gået!:-)

                               Update, snart jul...

Oppe i skolen byggede vi iglo med hele klassen, sådan halvt! Men Så efter skole en dag bagte jeg sukker-kringler og Jødekager. Og satte julemusikken på og gik og nynnede med og hyggede.. Og så har jeg hygget mig med julen nær, og fået en fin gave i dag og imorgen er det jo advent. Så det hele skal blive godt, og især når jeg fik ordnet lidt gaver og mig og min far har lavet bolche produktion og en lille hemmelig ting(som kommer efter jul) For det er en super ide, til fødselsdag eller andet. Så sidder og propper mig i bolcher med Æble, flødekaramel og permyntesmag, mumms.. Ps. det skal lige siges det er første gang så de er ikke skide flotte men okey gik det da!:-)
Argh... så har man også lige hørt om at der kommer snestorm i morgen, jeg håber det ligger så voldsomt at skolen bliver aflyst!:-)






Mange knus Amalie :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar