lørdag den 1. december 2012

Jule humør!

                                     Fødselsdag og pynte op!

Idag har min lillesøster og far holdt fødselsdag/jule noget! Så vi lavede en "julefrokost"(sådan da!) så vi fejrede dem med gaver og så noget!Min havde holdt for nogle mænd, men så holdt vi det sådan lidt sammen!:)  Og så har vi så pyntet op til aften, det var hyggeligt! For der skulle jo være lidt af se på så nissen er sat på trappen, stjernen er hængt op, og små pynte ting fyldt op alle steder. #Jeg eeeeeeeeeelsker jul!#
Det er bare hyggeligt, spændende, hemmelighedsfuldt og det hele er bare anerledes! 
Derefter fik vi spist og fik slik-kalender og sådan. Og så fik vi startet på den 1 december i begge julekalenderne som sendes i tvet! Jeg må og så et smut ind på "den store pakkeleg".
Jeg glæder mig! Men jeg har aldrig held i spil! :-)

Jeg håber der er nogle der læser vores blog, for jeg hygger mig med at skrive her og for at finde noget hyggeligt til jer! :-)

                                    Knuzzzzzzz..... :)


 Min mor har selv syet, klippet, limet o.s.v.


Min moster har designet, kontakt mig hvis i vil købe nogle!!:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar