søndag den 2. december 2012

Så er sneen faldet!

                                1. advent, det er skønt!

Jeg elsker juletiden, virkelig højt! det er hyggeligt og stille og roligt! Lækker mad, julefrokoster, søde sager og advents-kalender lys. Livet er godt, især med advents gaver. Idag fik jeg en super, super god kogebog.
Den hedder "Tøse kogebogen" udvidet udgave med 45 opskrifter mere Forfattere er: Patrick Bachmann og Tina Scheftelowitz. 
Det er virkelig nogle lækre opskrifter og nu er jeg jo ny i køknet så der er det vigtigste viden. Jeg elsker at bage og smage o.s.v især at lave noget lækker mad! Og hvis min familie siger at det er lækkert, så er det endnu mere vellykket..
Så er det ene advents lys blevet tændt, og kalender lyset står ihertigt og prøver at brænde ned til nr. 2 :) 

Og i dag er der kun 22 dage til jul! Ha' det godt, nu vil jeg lægge mig godt til rette i sofaen og se julekalender .

                                                                 Mange knus Amalie :)

 Advents gave--->





Ingen kommentarer:

Send en kommentar